Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 14 czerwca 2014

Czarnuszka i kotlety mielone - szybki obiad dla każego i na każdą kieszeń. Tanio, tanio! Jak wołają Azjaci na targu!




Dzisiaj za obiad warto by się wziąć.
Szybki obiad w try mi ga,
Oto fotki naj sam pierw.






Kochani moi! Wpierw mieszamy składniki i dobrze na gładko!
Bo się słabo usmaży mięsko mielone.

 Do tego ścieramy kabaczek, najlepiej na takiej szatkownicy, jaką ja mam. 
Przyprawiamy - tak, jak lubimy. Ale ja polecam czarnuszkę. Zioło/zielę tajemne, wszędzie rosnące. To są te czarne podłużne ziarenka. Poprawiają trawienie, przyspieszają przemianę materii.
(Odchudzają - sic!)

Odrobina oliwy na patelni, którą ja mam i placuszki genialne wychodzą w smaku.
Że mąki odrobina i jajko, to nie muszę chyba mówić? 
Smażymy i smacznego - sami popatrzcie i posmakujcie - co wyszło!

Ja dodatkowo jem z pomidorkiem. Ale kochani - kupując z kiścią nie obrywajmy w sklepie! Wstyd!
Problem zapłacić za całość? Musimy wyrywać pomidorki a łodyżkę zostawiać w sklepie?
To się kupuje w całości! Lidl się śmieje...
.

Smacznego moje głodomorki!!!!!!


1 komentarz:

  1. Since nine calories can be found in 1 gram of fat, you'll have to consume 44 to 66 grams
    daily for the average person. MAPS not just treats children in distress with delicate care but concerns the
    pain and anxiety of each parent coping with child under chronic condition. Ask people
    around, do a little research or ask elders before you go searching for your
    loved one.

    OdpowiedzUsuń